úterý 7. června 2016

Mascarpone s malinami


Maliny patří k typickým letním dobrotám. Můžete je přidat do želé z růžového vína, připravit malinový sirup nebo je sypat na koláč, ale prosté chuti čerstvých malin se nic nevyrovná. Aspoň tak to vidím já! A proto jsem velice opatrná, mám-li maliny s čímkoliv kombinovat. Letitým zkoušením jsem ale došla k tomu, že s lehkým mascarpone si maliny skvěle rozumí a jejich báječná chuť v tomhle páru báječně vynikne.


Co budete potřebovat (na 2 porce):
  • 150 g čerstvých malin
  • 400 ml mascarpone
  • 2 čajové lžičky moučkového cukru
  • 1/2 vanilkového lusku
  • pár snítek meduňky na ozdobu
  • čajovou lžičku kvalitního kakaa


Na tuhle dobrotu maliny opravdu pečlivě vyberte, měly by být čerstvé a jen v té nejlepší kvalitě. Ty pomačkané si schovejte na želé nebo malinový sirup, kde Vám skvěle poslouží. Opláchněte je a vložte na dno sklenice, pár si jich nechte na ozdobu.

Vyšlehejte mascarpone s moučkovým cukrem a vanilkovými zrníčky, které vyškrábněte špičkou nože z rozpůleného vanilkového lusku, do nadýchané pěny a pak přidejte na maliny.

Pohár ozdobte dvěma, třemi čerstvými malinami, voňavou snítkou máty a špetkou kakaa.


Že je to jednoduché? Bezpochyby a věřte mi, že v jednoduchosti je krása (a nejen v kuchyni!)

Báječný letní den!

Žádné komentáře:

Okomentovat