pondělí 2. května 2016

Milk shake, shake, Baby!



Od té doby, co jsem dostala od svých drahých k narozeninám nový mixér, tak bych furt jen mixovala! Vychytávky v kuchyni, to je prostě moje... A oni to vědí! Jen stále čekám, kdy se všechny ty zdravé koktejly a smoothie začnou projevovat na mojí váze. Dneska jsem si připravila do práce jahodovo-banánovou dobrotu.

Co budete potřebovat (na cca 3 porce):
  • 300 ml polotučného mléka
  • 200 g čerstvých jahod
  • 1 středně velký banán
  • 1 čajovou lžičku chia semínek
  • 1 čajovou lžičku medu
  • hrst čerstvých lístků meduňky



Do mixéru šupněte nakrájené ovoce, tenhle koktejl je báječný i proto, že do něj můžete uplatnit i trochu "jeté" (myšleno hnědé) banány, protože nevím, jak to máte vy, ale při nákupu banánů já nemám nikdy ten správný odhad a vždycky mi jeden dva zbudou, už nevypadají na povrchu tak pěkně jako při nákupu a tak i když uvnitř jsou dobré, moc se mi do nich nechce.

Přidejte semínka chia (tedy španělskou šalvěj), lístky meduňky a med, třeba ten báječný pampeliškový, který jste si na jaře připravili, a nakonec vše zalijte mlékem. 

Pěkně rozmixujte, aby byla konzistence jemná a hladká, nalijte do vychlazené skleničky (nebo si nachystejte do práce), ozdobte jahodou, lístkem máty a zdravá dobrota je na světě. 


Báječné pondělí a dobrou, zdravou chuť!



Žádné komentáře:

Okomentovat