čtvrtek 22. ledna 2015

Zuzčiny veganské muffiny s banánem


Co budete potřebovat:
  • 4 banány
  • 2 hrnky hladké mouky
  • 1,5 lžičky jedlé sody
  • 0,5 lžičky soli
  • 1 lžičku vanilkového extraktu (nebo vanilky, ale kde ta by se na studentském bytě vzala?)
  • 1 hrnek cukru
  • ¼  hrnku oleje (v původním receptu je doporučovaný kokosový, já mám ale o jeho použití v kuchyni určité pochybnosti, tak jsem ho nahradila slunečnicovým)
  • ¼ hrnku vody
  • 100g čokolády (původní recept doporučuje hořkou, já použila dvoubarevnou milku - není to ideální, ale byla doma a já navíc hořkou nemám ráda)



Postup je úplně jednoduchý. Tak jednoduchý, že skoro nemá cenu ho popisovat. Ale tak, aby se neřeklo… Mokré smíchejte s mokrým (banány je dobré rozmačkat, vejdou se tak líp do formiček a navíc fungují jako pojivo). Suché smíchejte se suchým.



 Suché vmíchejte do mokrého. Máte to? Bingo, vaše muffiny jsou na světě. Teď stačí nalít hmotu do formiček a péct na 200°C, dokud to nebude hotové, u mě asi dvacet minut. 



Žádné komentáře:

Okomentovat